producent parków trampolin
Gospodarka

Park trampolin jako dobry biznes.

Polacy coraz chętniej wychodzą z domów i szukają ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu. Dlatego ogromnym zainteresowaniem cieszą się kluby fitness, aqua parki, ściany wspinaczkowe czy parki trampolin. Trampoliny to hit ostatnich lat, parki powstają w centrach dużych miast i szybko zyskują wierne grono klientów. Ta rosnąca popularność jest szansą dla potencjalnych inwestorów, którzy szukają dobrego pomysłu na biznes.

Dlaczego akurat park trampolin?

producent parków trampolinW biznesie bardzo często liczy się dobry pomysł i zapotrzebowanie na produkt. Przykłady istniejących już parków trampolin w naszym kraju pokazuje, że jest mnóstwo osób, które kochają skakanie. Jest to doskonały sport, który pomaga spalać tłuszcz bez zbędnego obciążania naszych stawów. Do tego przy skakaniu wydzielają się endorfiny, która dają nam realne poczucie szczęścia. A najważniejsze jest to, że takie wyjście z rodziną to po prostu świetna zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Warto też wykorzystać popularność programu o ninja, który wreszcie dotarł do Polski. Każdy będzie chciał się poczuć jak zawodnik pokonując piekielnie trudny tor przeszkód. Producenci wychodzą temu naprzeciw i tworzą skomplikowane tory ninja, które są wyzwaniem dla każdego. Parki trampolin są pełne śmiałków, którzy chcą podejmować ekstremalne wyzwania i poczuć przypływ adrenaliny.

Biznesplan

Chcąc otworzyć park trampolin nie musimy zdawać się tylko na swoją pomysłowość. Producent urządzeń dla tej rozrywki nie tylko może kompleksowo wyposażyć park, ale również zapozna nas ze swoim know-how. Podpowiedzą na co przede wszystkim zwrócić uwagę. Reszta będzie należeć do nas. Producent parków trampolin zapozna nas z możliwościami, a sami będziemy musieli się zdecydować, jakie elementy mają się znaleźć w naszym parku.

Możemy przygotować miejsce przyjazne dla rodzin z wieloma atrakcjami dla dzieci. Możemy też pójść w bardziej ekstremalną stronę, gdzie klienci będą mogli zakosztować akrobatyki czy wyzwań ninja. Jeśli wielkość naszego lokalu na to pozwoli to nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć kilka stref, żeby każdy znalazł miejsce odpowiednie dla siebie i swoich pasji. 

Odpowiednia lokalizacja 

 Dobrze skomunikowana lokalizacja to często klucz do sukcesu. Jednak lokali na park trampolin próżno szukać w centrum miasta. Do prowadzenia potrzebujemy wielkich i wysokich hal, około 6-7 metrów. Najczęściej znajdziemy je w bardziej przemysłowych częściach miasta. Hala musi mieć przynajmniej 500 m2, a może osiągać nawet kilka tysięcy.

Hala to oczywiście nie wszystko, musimy mieć możliwość wydzielenia dodatkowych pomieszczeń na toalety czy recepcję. Poszukiwania lokalu najlepiej skonsultować z producentem, który podpowie nam na jakie elementy zwracać szczególną uwagę. Pomoże nam to dobrze ukierunkować poszukiwania. Kiedy już uda nam się znaleźć jakieś interesujące pomieszczenie to tu również możemy liczyć na fachową opinię producenta, czy w hali będzie można zmieścić wszystkie zaplanowane urządzenia. 

Koszty inwestycji

Lwia część kosztów to oczywiście wyposażenie. Decydując się na projekt przygotowany przez producenta będziemy znali od razu koszt całej inwestycji łącznie z montażem. Ceny za metr kwadratowy wahają się w zależności od ilości i jakości sprzętu, który wybierzemy do swojego parku. Im bardziej skomplikowane urządzenia tym wyższa cena za metr. Producent może się zająć także wyposażeniem pomieszczeń dodatkowych.

Do kosztów musimy oczywiście doliczyć koszt wynajmu,  zatrudnienie pracowników, w tym wykwalifikowanych trenerów, wyposażenie recepcji i sanitariatów oraz koszty marketingowe. Wiadomo również, że zanim park zacznie na siebie zarabiać trzeba mieć środki na utrzymanie przez kilka miesięcy. Warto też zaplanować wydatki na szkolenia dla zatrudnionych pracowników. Dobrze jest mieć w swoich szeregach trenerów, którzy nie tylko zadbają o bezpieczeństwo na hali, ale także staną się inspiracją dla klientów. Mogą oni prowadzić zajęcia z elementów akrobatyki i uczyć chętnych skomplikowanych ewolucji. Doskonale sprawdzą się także zajęcia fitness na trampolinach, zarówno dla dorosłych jak i dzieci.

Montaż i serwis urządzeń

Ostatnim elementem jest montaż urządzeń na hali. W zależności od wielkości hali taki montaż może trwać około miesiąca. Bardzo ważne, żeby tego nie przyspieszać. Producent musi mieć czas na prawidłowy montaż urządzeń i sprawdzenie, czy wszystkie elementy dobrze do siebie pasują. Wszystko to będzie wpływać na przyszłe bezpieczeństwo korzystania z parku. A na tym właścicielowi powinno zależeć najbardziej. Po montażu wszystkich urządzeń można przejść do ostatnich prac wykończeniowych i otwierać lokal. Nie musimy się martwić o konserwację i serwis urządzeń, którymi w przyszłości również zajmie się producent.

Na początek trzeba oczywiście odpowiednio nagłośnić otwarcie nowego obiektu w mieście. Reklama w radiu, prasie czy internecie na pewno wystarczy. Dobrze jest zorganizować duży event na początek, który pokaże możliwości na spędzenie czasu w parku. Pozwoli to przyciągnąć klientów w różnym wieku.

tagi : producent parków trampolin * zyski z parku trampolin park * trampolin dofinansowanie * wynajem parku trampolin * budowa trampoliny * park trampolin czy warto * montaż trampolin * ile można zarobić na parku trampolin