Ostania aktualizacja 18 października 2022
Baldinini polega na licencji Lmc Italia i łączy siły z Lmc Italia, powierzając im marki Gimmi Baldinini, Baldinini i Baldinini Trend na podstawie licencji. „Operacja – czytamy w notatce – wynika z precyzyjnej potrzeby strategicznej firmy z siedzibą w Romagnie, kierowanej przez Gimmi Baldininiego, która w ciągu ostatnich kilku lat dążyła do poszerzenia wiedzy w segmencie luksusowej odzieży sportowej, dążąc do zmiany pozycji ten obszar z coraz doskonalszą ofertą ”.
Umowa pomiędzy Baldinini i Lmc Italia, firmą założoną w Mediolanie przez Daniele Dercole i specjalizującą się w badaniach i rozwoju wysokiej jakości odzieży gotowej do użycia, w produkcji i dystrybucji na całym świecie, rozpocznie się od kolekcji A / W 2019 oraz „zapewnia rozwój świadomości marki trzech marek Baldinini Srl w imię jakości i doskonałości wraz z działaniami dystrybucyjnymi i promocyjnymi na rynku referencyjnym”.
„Ten rynek był dla nas nowym i fascynującym zakładem, w który zainwestowaliśmy całą naszą energię iz tego powodu wydawało się naturalnym wyborem powierzyć rozwój naszych marek w branży odzieżowej i sportowej tout court firma, która podobnie jak Lmc ma wspaniałe i sprawdzone doświadczenie w tej dziedzinie ”- wyjaśnia Gimmi Baldinini. Baldinini łączy siły z Lmc Italia, powierzając im marki Gimmi Baldinini, Baldinini i Baldinini Trend na podstawie licencji. „Operacja – czytamy w notatce – wynika z precyzyjnej potrzeby strategicznej firmy z siedzibą w Romagnie, kierowanej przez Gimmi Baldininiego, która w ciągu ostatnich kilku lat dążyła do poszerzenia wiedzy w segmencie luksusowej odzieży sportowej, dążąc do zmiany pozycji ten obszar z coraz doskonalszą ofertą ”.
Umowa pomiędzy Baldinini i Lmc Italia, firmą założoną w Mediolanie przez Daniele Dercole i specjalizującą się w badaniach i rozwoju wysokiej jakości odzieży gotowej do użycia, w produkcji i dystrybucji na całym świecie, rozpocznie się od kolekcji A / W 2019 oraz „zapewnia rozwój świadomości marki trzech marek Baldinini Srl w imię jakości i doskonałości wraz z działaniami dystrybucyjnymi i promocyjnymi na rynku referencyjnym”.
„Ten rynek był dla nas nowym i fascynującym zakładem, w który zainwestowaliśmy całą naszą energię iż tego powodu wydawało się naturalnym wyborem powierzyć rozwój naszych marek w branży odzieżowej i sportowej tout court firma, która podobnie jak Lmc ma wspaniałe i sprawdzone doświadczenie w tej dziedzinie ”- wyjaśnia Gimmi Baldinini.